دل نوشت


کاروان آمد و دلخواه به همراهش نیست


با دل این قصه نگویم که به دلخواهش نیست


کاروان آمد و از یوسف من نیست خبر


این چه راهیست که بیرون شدن از چاهش نیست


       _ شهریار


:)
:)
زیبا بود:)
زیبایی از خودتونه عزیز دل :) 
به سوی ما گذار مردم دنیا نمی‌افتد
کسی غیر از غم دیرین به یاد ما نمی‌افتد


رهی معیری
انقدر بیت قشنگ و وصف حالیه که خودش یه پست مستقل می طلبه :(
ینی این یوسوف این قد قشنگه  که همتون را به راه کرده

#شوخی

یوسف نمیاد تو باید بری دنبالش 
یوسف الهی رو که سالهاست دربه درشم
ولی یوسف دنیایی بمیرمم دنبالش نمی رم ^_^ 
چقدر غم داشت :(
شعرای شهریار عجیب به دلم میشینه... 
خیلی... هر دفعه می خونمش دلم میگیره :(
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۰۹:۰۶ مریــــ ـــــم
من فیلم شهریار خیلی دوس داشتم
اتفاقا فیلمش خیلی منو حرص می داد طوری که جناب شهریارو کلا از چشمم انداخت :))) 
ولی شعراشو دوست دارم مخصوصا اون شعری که برای مادرش گفته 
خداا نکنه    دلش خواست میاد
می خوام دلش نخواد صد سال سیاه :))))
مگه من مسخره شم؟
خخخخخ

خانم عصبانی خودتو خورد نکن     باش صحبت میکنم   خخخخ
 ^_^
من به نظر عصبانی میام ؟ شکلک کله قرمز 
نه نمی خواد صحبت کنید محلش نذارید پررو میشه ...

به نظر میاد الان یکیو میکشید

لوس میشه
-__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan