پسایلدا

خب طبیعتا طبق رسم فضای مجازی باید پست یلدایی می ذاشتم دیشب، ولی توی دورهمی ساختمونی_فامیلی مون حمل و استفاده(به قول فتح خدا استعمال) گوشی ممنوع بود و از صبح کلا من جز در موارد ضروری گوشی رو لمس نکردم و فضای مجازی پجازی تعطیل بود

یلدا یعنی همین دیگه...یعنی بدون حواس پرتی بشینی کنار کسانی که دوستشون داری و از ته دل بخندی،حتی اگر میز میوه و شیرینی و آجیل و انار و هندونه تون مثل عکسای قشنگ قشنگ فضای مجازی پر و پیمون نباشه ؛ ) مدیونید فکر کنید از شدت خوردن تنقلات و خرت و پرتای دیشب رودل گرفتم :) 

الهی همیشه احوال زندگی تون شادی طولانی شب یلدا باشه…

واسه ما هم همین بود. وای فای خاموش. :)

خیلی خوب بود در کل. ^_^
چه خوب ...کاش همه ی دورهمی هامون همین شکلی بود 
ای جونم...همیشه به خوشی باشی ان شاالله :*
شنبه ۲ دی ۹۶ , ۰۹:۰۵ مریــــ ـــــم
:)))
میفهمم چی میگی
اینقد بد همه چیو چیندیه و تزیین کرده بویدم که هیچ رغبی نبود ازشون بخوریم

خخخخ پس شمام مثل ما به کیفیت کار بیشتر از کمیت و ظاهرش اهمیت دادین ؛ )
همینجوری هم درسته :))
ماهم دور بودیم از مجازی :)
ولی همه کلی عکس گرفتن :)))
چه خوب :) 
عکس خوبه دوس دارم *__*
منم که تباااااه
تنهای تنها نشسته بودم دیوار رو نگاه می کردم
ای بابا چرا تنها؟ دور از خانواده اید؟
ان شاالله دلتون شاد باشه در هر حالی...
بله متاسفانه دور از خانواده هستم ..
چهار ساله
البته زمانی هم که کتار خانواده بودم همچین اتفاق خاصی نمی افتاد
ان شاالله به زودی در کنار خانواده تون باشید 
همین که کنار خانواده باشید خودش یه دنیاست نیازی نیست اتفاق خاصی بیفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan