بسته به یک تف عست و بس...

موهام به درجه ای از عرفان رسیدن که هر چند ثانیه به صورت گروهی مثل برگ خزون می ریزن ...حجم موهام به یک سوم تقلیل یافته و به فکر کچل کردن افتادم :/

صبحی مادری داشت موهامو می بافت یکم زیادی خشانت به خرج داد به موهام برخورد یه دسته ی عظیم قهر کردن افتادن :|

میگم نکن مادر من نکن...من اینا رو با تف چسبوندم :(

کار به جایی رسیده که نفرین حلال نکردن شیرشو ازم برداشته و میگه برو از ته پسرونه بزن این بی نواها رو، کچل می شی می مونی رو دستم :/

بعد از ظهری بچه ی خواهرم اومده بالای سرم وایساده هی فوت میکنه بین موهام ... میگم چی کار میکنی خاله؟

 میگه خاله میخوام ببینم تف موهات خشک بشه با فوت من می ریزه؟

خب رفتید دکتر؟

حتما برید!! تغذیه نامناسب و استرس و فشار خیلی تو ریزش مو تاثیر داره

بی خیال نباشید زودتر پیشگیری کنید

موفق باشید!!
هنوز فرصت نکردم...به شرط حیات می رم دکتر ان شاالله 
زینک بخور
البته خارجیش
:|
اثر داره؟برم بخرم پس...
یعنی در حدی ریزش دارم که می ترسم تا چند وقت دیگه از سه رک به حسن کچل تبدیل بشم... اگه یه وقت اسم وبلاگ عوض شد تعجب نکنید :))))
:))
زینک خوبه
البته فقط خارجیش
هرروز یه دونه بخور
بعدشم هرنوع نوشیدنی گازدارنخور +چای و قهوه
عه وا ... چای و قهوه که معتادشم عصلن...خوب شد گفتی؟
خب بذار یه 10ساعت بعدش بخور عامو
:)
باعشه... :)))
عاخه تا ده ساعت قبلی بگذره نوبت قرص بعدیه ...نیست؟
:)))
نه بابا
روزا 24 ساعتن هاااا
هممممم...راست میگی ولی این جوری زمان زیادی برای چایی یا قهوه خوردن باقی نمی مونه ...اونم من که روزی شیش وعده استعمال دارم...خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan