آغوش آروم تو اقیانوس من بود...

 

خدا جون اجازه؟

اگه کسی بهت توکل کنه اشکالی داره در کنارش گریه هم بکنه؟ 

گریه‌تو که کردی، تصمیمت رو که گرفتی، توکلت رو که کردی، خوشبخت که شدی، واسه چند نفری که تو ذهن منه هم دعا کن لطفا ; )
خخخخخ من خودم جزو همون چند نفر دعا لازمم...
دعاهامم نمیگیره والا ... بختمم با اسید حتی باز نمیشه چه برسه گریه و دعا و توکل:/ 
يكشنبه ۱۶ مهر ۹۶ , ۰۸:۲۳ مریــــ ـــــم
بله رو گفتی؟
نه هنوز...دارم مقاومت می کنم :)))
موفق باشید!!
ممنون...
عاقا! بسه دیگه مقاومت! خوشبخت شو برو پی کارت :):):) سیده هاااااا! بله به سید کلاس داره 😉😎 (من باب مزاح!)
ان‌شاءالله که درست‌ترین تصمیم رو می‌گیری. 
سادات بالای سر ما جا دارن...اصلا خودم آرزومه کنیز حضرت زهرا بشم...اما خب یه سری چیزا هست که یکم سخت می کنه تصمیم گرفتنو...دعا کن درست انتخاب کنم...
گریه در هر حال خوبه :) مخصوصا اگر طرف قرارداد خود خدا باشه.

فعلا که قرارداد من با خدا در حال ایجاب مونده هنوز قبول خدا بهش ملحق نشده که منعقد بشه...ولی گریه خوبه خیلی خوب حداقل غم باد نمیگیری توی اتاق انتظار مطب خدا...
حق داری عزیزم
آرزوی بهههترین‌ها رو برات دارم از ته اعماق ژرفای قلبم : ) ; )
ممنننووووووون دختر مهربون 
دوست عزیز عزیز عزیزم...
منم همین آرزوها رو برای تو دارم گل دختر... 
به اضافه یه عالمه بوس...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan