کودک کی بودی تو؟

دوستم برام تست روان شناسی فرستاده "سن احساسی خود را بسنجید" ...  همچییییین بااااد انداختم به غبغب گفتم من که سن عقلیم هشت سال جلوتر از خودمه سن احساسیمم معلومه دیگه ...

گفت حالا شِکر زیاد استعمال نکن بگیر تستو بزن جوابا رو بفرست برام...

جوابا رو براش فرستادم بعد چند دقیقه با هزار تا استیکر و شکلک انفجار از خنده جواب داد:

از نظر احساسی ۹ ساله هستید. شما قلبا یک کودک محسوب می شوید. بسیار پرانرژی بوده و به مسائل مختلف علاقه فراوانی نشان می دهید. همچنین باید گفت که در برابر تمامی رویدادهای زندگی خود بسیار احساسی رفتار می کنید و دوست دارید دیگران را در جریان اتفاق های زندگی خود قرار دهید.

با خاعک یکسان شدم رعفت  :|


خوبه که!!
خوبه؟
نمدونم والا به نظر بعضیا خوب نیست...
چه باحال! چه خوب! کاش یکی از منم می‌گرفت :)
نه بابا ول کن افسردگی میگیری ...
این روان شناسا رو بتکونی هزار تا تست و نمودار ازشون می ریزه بیرون عادمو خل می کنن ... دم به دقیقه موش آزمایشگاهی شون میشیم :)))
البته این تست خاص رو اگه بخوای می تونم یه جوری به دستت برسونم چون یه تست کوچولو و جمع جور و تصویریه...به قول دوست روانی خودم سرپاییه :))))
آره!!! اگه بهم بدی که ممنون میشم. ولی کی تفسیر کنه واسم اونوقت؟
می‌خوای تو یه پست بذار همه بیان جواب بدن بعد به دوستت بگو بیاد دونه دونه تفسیر کنه D;
تو امتیازاتو بفرست من میگم جوابشو بگه برات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan