پاییز آمده است، به احترامش برخیزید

وقتی اولین بارون زد

 دیگه نباید توی قفس تاریک چهاردیواری نشست...

باید بدون شال و کلاه به خیابون زد...

باید مجنون شد و به خیابون زد و بی هوا خندید...

بارون که زد با عشق و بدون عشق باید عاشقی کرد...

من میگم پاییز فصل عاشق هاست نه فصل دو نفره ها...

برو توی خیابون عاشق برگ های مرده ی چنار شو... 

عاشق خیسی کاشی های بارون خورده شو...

عاشق گنجشک های بال و پر خیس ِ کز کرده روی شاخه ی درخت شو...

عاشق بوی نم خاک و چمن های نم زده شو...

عاشق رهگذرای بدون چتر شو...

عاشق رنگ خاکستری ابرای بی قرار شو...

یا هر چیز دیگه ای...

فقط بزن بیرون و عاشق شو...

پاییز فصل عاشقیه...

مبادا بارون بزنه و تو پشت شیشه حبس باشی... 

سلام

بعله! بزن بیرون و عاشقی کن و سرما بخور و بعد برگرد خونه! -____-

بیشتر انگار زمستون اومده تا پاییز! :/
سلام
وااای دلتون میاد راجع به پاییز این جوری بگییییید؟؟!؟!
من از شدت کیفور شدن دارم می ترکم :))))
شاید آدمایی سرمایی سرما بخورن اما بخاری های متحرک هرگز ...
دوس دارم تو این پاییز عاشق شم
:|
همین الانم عاشقی بانو حواست نیست ؛ )
اینجا گرمه هنوز :(
کولر روشن می‌کنیم :|
دلم بارون میخواد :(
وای جات خالی اینجا سررررد شده بارون و اینا...منم تختمو کشیدم بردم پای پنجره عشق میکنم...
پاشو بیا خونه ی ما قدمت سر چشمم :*
پادشاه فصل ها پاییز!!!!!!!

چقدر قشنگ بود!!
چه خوب گفتید پادشاه فصل ها :)))
عاره قشنگه...تازه اگه از پنجره بیرونو نگاه کنید قشنگترم هست :)
جمله قابل تاملی بود
:|
بخند دیگه :) 
خندم نمیاد خو
:|
چرااااا؟؟!؟! 
هوا به این خوبی 
حال به این قشنگی 
دل به این عاشقی
چرا نخندی؟
بیام قلقلکت بدم بخندی؟
هوا اینجا گرمههههههه
حالمم خوش نیست
دلمم در جنگو جدله
تازه گشنمم هست
بازم معتقدی بخندم؟
عاره بخند...
چون اگه نخندی هم اینا درست نمی شه 
ولی اگه بخندی شاید درست بشه...
حالا باز خوددانی اگه حوصله ی خندیدن نداری بگو من به بچه ها میگم از طرف تو بخندن...خودم همیشه همین کارو میکنم وقتی حوصله ندارم بخندم به بقیه میگم به جام بخندن...دنیا نباید از خنده های هر نفر باشه ،حتی یک لحظه...حتی یه نفر...
چه  باحال
میشه جای من بخندی؟
حتما عزیزززززم... :*
:)))
اینقد نه
یه ذره کمتر متین تر
:)
:)
عاخ جوووون بلاخره خندیدییییی 
عاشق چند تا رهگذر بشیم مؤمن؟ :/
خخخخ
مومن چرا ذهنت اون وری می ره؟
منظورم رهگذرای خانوم بود خو :)))
:)))
لبخند زدم
همونم برای شروع خوبه ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan