پاییز من...

پاییز آمده ست که خود را ببارمت!

پاییز  نام ِ دیگر ِ «من دوست دارمت»


بر باد می دهم همه ی بود ِ خویش را

یعنی تو را به دست خودت می سپارمت!


باران بشو، ببار به کاغذ، سخن بگو...

وقتی که در میان خودم می فشارمت


پایان تو رسیده گل ِ کاغذی ِ من

حتی اگر که خاک شوم تا بکارمت


اصرار می کنی که مرا زودتر بگو

گاهی چنان سریع که جا می گذارمت!


پاییز من، عزیز ِ غم انگیز ِ برگریز!

یک روز می رسم... و تو را می بهارمت!!



 سید_مهدی_موسوی


قشنگ بود!!

حال و هوای پاییزتون،بهاری!!!!!
ممنون ...
بهار نه...همون پاییز خوبه، 
خیلی بیشتر از بهار هواشو دوست دارم 
امبدوارم که حالتون خوب باشه !!چه پاییز !!چه بهار!!!!!
ممنون همچنین...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan