از روی این جمله سیصد و شصت و پنج بار بنویسید

هیییییچ سالی به بدی امسال نبود...

هیچ سااااالی به بدی امسال نبود...

هیچ سالی به بدددددددی امسال نبود...

هیچ سالی به بدی امسسسسسااااال نبود...

هیچ سالی به بدی امسال نبوووووووود...


باز چی شده؟؟؟؟؟

امیدوارم مشکل شما  حل بشه!! و روز آرامش و  شادی شما هم می رسه!!زود زود!!!
بپرسید چی نشده :/
امیدوار نباشید کلا از اون دسته آدمایی هستم که شادی و خوشی بهم تعلق نمی گیره... 
هیچ سالی ب بدی امسال نبود


متشکرم از همکاری تون در تایید این تلخی بی پایان...
هعی...
موافقم. :(
:(
این دیسلایک وبلاگتو کجا قایم کردی؟ هر چی می‌گردم نیست که نیست که نیست!
تااازه "نبود" ماضیه. میشه شرایط بدتر باشه متأسفانه. ولی ما خوشحالیم 😊 که شرایط اون‌طوری نیست :)
عه واااا...خودم توجه نکردم دیس لایک نداره ...فکر کنم به خاطر قالبه...
تا همین جاش به اندازه ی یکسال گذشته تا آخرش فکر کنم دوسال حساب بشه...بله از اتاق فرمان اشاره می کنن داره میره که صدبرابر بدتر از اینی که هست بشه ولی من نمی تونم خوشحال باشم ؛ (
نفوس بد نزن دختر! بقیه‌اش خوبه ان‌شاءالله :)
در واقع نفوس بد نیست تفسیر وقایعه...
چه می دونم...ان شاالله که خوب بشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan