سفارش دادم براش

منتظر نشستم توی لابی مطب دکتر ، زل زدم به ال سی دی تلویزیون که داره تبلیغ کرم دست و صورت مردونه نیوآ پخش می کنه

منشی مطب که همزمان با من زل زده به تلویزیون یهو می گه: مردی که کرم بزنه به دستش که مرد نیست! مرد باید بوی خرس گریزلی بده...

یه ابرومو می دم بالا نگاش میکنم. هر دو می خندیم.

میگم : اتفاقا اکثر اینایی که باچگاه می رن و سیکس پک دارن هم از این کرما میزننااااا

میگه :نه من از اونام دوس ندارم...

میگم:از کدوما دوس داری پس؟

میگه:نه که ظاهرش مهم نیست...ولی چشم پاک باشه...

یه نگاه به روسری نیم بند و آرایش تمام و کمالش میکنم و میگم: راست میگی چشم پاکی خیلی مهمه...

ذات پاکی دوست داشتنیه...حتی اگر توی زمانه ای زندگی کنیم که بدی ارزش شده باشه...


چقدر شعار دادن زیاد شده!!!!

موفق باشند و موفق باشید!!!!


متوجه منظورتون نمیشم... 
من شعار دادم یا اون بنده خدا؟
برای منم سفارش میدی؟؟
:)))
چشم :))) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan