بارونیم طوفانیم ویرونه تم

تابستون نیمه جون شده...

صدای پای پاییز میاد...

از شوق دیدار با فصل عاشقانه ی بارونی بی تاب شدم...

بی تاب...


پاییز خوبه!!البته اگه مدرسه ای در کار نباشه!!!!

شاد باشید!!
پاییز خوبه...در هر حالتی...
بارونش تمام ضد حالایی که میشه تصور کرد می شوره می بره :))))
حتی اگه مدرسه رفتن باشه :)
پاییز داره میاد و من دیگه مردسه نمیرم😢😭
اووووخییییی ...مردسه دوس داری؟
من یادم رفته چه شکلی بود حال اون روزا 
من خیلی مردسه رو دوست داشتم! طوری که یه سال روز اول تابستون صبح زود پا شدم شال و کلاه کردم برم مردسه 😅
عزیززززم ...چه مشتاق :)
وای نگو
بخدا اینقد دلم تنگ بارون و سرما خوردگی شده
:)
ولی خدایی من انقدر که توی تابستون سرما می خورم توی پاییز و زمستون نمی خورم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan