کاروانسرا...

به حدی عصبانیم ...به حدی عصبانیم ...به حدی عصباااااانیم که قدرت دارم صدتا مرد جنگی رو با دست خالی از پا دربیارم و از هم بگسستونم...

عاخه مرد ...عاخه مذکر ...عاخه ...لا اله الا الله...

اگه تو مردی من صد سااااااال سیاه نمی خوام هییییچ مردی پاشو بذاره تو زندگیم...

انقدر هوس باز! انقدر بی حیا! انقدر دل کاروانسرا طور!

امروز می ری خواستگاری یه دختر سه سال از خودت کوچیکتر با پررویی تماااام بعد که طرف مردد میگه نه پنج روز بعدش می ری خواستگاری یه دختر دیگه که هم کلاسیته بعد اون دختر به علت مصیبت زدگی و عدم گذشتن چهلم عزیزش ردت می کنه بعدشم پا میشی با گستااااخی تمام سه روز بعد می ری خواستگاری دوستش!!!!!؟؟؟؟؟ به همه شونم میگی من مدتهاست به این وصلت فکر کردم و با خانواده م مشورت کردم و انتخاب اول و آخرم شما بودین و تا ته ماجرا شما رو میخوام و فقط شما و من با بقیه فرق دارم و....؟؟!!؟! همش ظرف چند هفته باهم؟!؟

عاخه چی بگم ؟عاخه چی بگممممم؟!؟! 

با عذر خواهی از همه ی آقایون با شخصیتی که این وبلاگو می خونن ولی الان انقدر عصبانیم که همه ی مردا رو بی استثناء موجودات شهوت پرست از نوع حییییییوانی و دروغ گو از نوع بی حیا می بینم...شرمنده واقعا....وقتی یه نفر که انقدر خودشو حضرت مسیح نشون داده این طوری کرم خورده از آب درمیاد آدم نمی تونه به بقیه ی موارد اعتماد کنه دیگه :/ 

در حد جنون عصبانیم... دوستم میگه خودتو آماده کن احتمالا تا سه چهار روز دیگه میاد خواستگاریت ...میگم جرات داره بیاد تا جوری بشمورمش جوووورررریییی بشورمش که تا یک سال حموم نتونه بره... هرچند که بعید میدونم در این حد حمار باشه... 

هوووووفففففففف

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan