عصبانی نوشت ...خعلی عصبانی نوشت...خعلی خعلی

بعضیام به اسم اعتماد و شعار عدم تحجر و دگمیت و روحیه ی مثلا غیر خشن ، غیرت میرت رو قی کردن تو چاه خلا و سیفون رو هم کشیدن روش... خب برادر من اون آقایی که دو متر اون طرف تر وایساده داره کل هیکل خانومتو با چشماش قورت میده خعلی ریلکس نگاهش میکنی چشم تو چشم میشید لبخخخخخخخند می زنی؟؟؟؟؟ 

حداقل خودتو بزن به اون راه که نگیم بی غیرت بود بگیم احمق بود طفلکی :/

گاهی فکر می کنم با وجود زن بودنم من از خعلی مردا مردترم ... 

بعد میگین چرا واسه ما ساحل نشینان جوک میسازن که... لا اله الا الله خب تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها دیگه!!!


پ.ن:هر چیزی استثنائاتی داره...استثناهای عزیز لطفا بهتون برنخوره... من خودم کلی فک و فامیل در استان های ساحل نشین دارم؛ باور بنمویید که تجربیات عملی شدیدا محنت انگیزی در این زمینه دارم متاسفانه:/ چرا این جوریه واقعن؟! 

در کل عصلن انگار این واژه رو واسه مردای نسل جدید خوب تعریف نکردن یا توی مبانی تربیتی شون جایی نداشته...چه بلایی سر مرد بودن مردامون آوردیم که فرق بین تعصب و غیرت رو نمی فهمن؟؟؟!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خط خطی های ذهن serek کوچولو

اینجا کودک درون serek جان می نویسد...

آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan